Klacht: Geen geld terug na 2 maanden

BWilli op 16 november 2022 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde m’n boeken 1,5 maand voor de start van m’n vak. Het boek kwam 2 weken na de start. Geen mail om mij op de hoogte te houden. Ik had het boek hard nodig, dus heb het ergens anders moeten kopen. Daarom deze teruggestuurd op 15 september en tot op heden (16 november) geen geld retour gehad. Meermaals gebeld en gemaild. Vaak geen reactie, of onvriendelijk en onprofessioneel te woord gestaan, of verkeerde informatie (persoon 1 zegt; boek is retour gemeld, wordt deze week teruggehaald. Persoon 2 zegt; je boek is nooit aangekomen). Beloftes worden niet nagekomen. Slecht bereikbaar en doen geen moeite. Reactie is “wacht nog even af, we hebben het druk”

Gewenste Oplossing:

Zsm geld retour en excuses voor alle tijd en moeite die ik in contact heb moeten steken. Helemaal mooi als ik daarbovenop een tegoedbon krijg voor de lange wachttijd op m’n geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BWilli