Klacht: Boeken geannuleerd, geen geld terug

op 13 september 2019 over Studystore in de categorie Boeken

Ik heb boeken besteld voor school, maar nadat de bezorg datum elke keer wordt veranderd, heb ik besloten om mijn gehele bestelling te annuleren en ergens anders bestellen. Dit was ongeveer 2 weken geleden en ik heb nog steeds geen geld teruggekregen. Ik heb een email verstuurd maar ik krijg geen reactie op mijn email. Ik zie dat veel mensen hun geld krijgt in minder dan een week.

Ik wil dat ik mijn geld terug krijg z.s.m!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 16 september 2019 om 12:27 geantwoord

Heeft op 16 september 2019 om 12:32 geantwoord

Ze willen dat ik een mail stuur, ik heb al in mijn klacht geschreven dat ze te lang duurt op emails. Dit is geen oplossing voor mij.

Reactie van de melder van de klacht GASSS

3 dagen geleden - Jullie willen dat ik een mail stuur, ik heb al in mijn klacht geschreven dat jullie te lang duurt op emails. Dit is geen oplossing voor mij. Stuur gewoon het bedrag terug via Mastercard. Ik begrijp het niet waarom dit een vraag is, alle webshops stort je geld terug op de betaalmethode die je heb gekozen

Bericht van Studystore

2 dagen geleden - De betaling is zojuist teruggestort naar de Mastercard. Het kan een werkdag duren voordat het bedrag zichtbaar is.

Alle klachten die gemeld zijn door GASSS