Klacht: Boek besteld januari 2023

erwinbus op 20 maart 2023 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 januari een boek besteld, deze is door studystore geannuleerd zonder hierover een melding te sturen. Ook geen geld retour ontvangen, het is nu 20 maart (twee maanden verder). Dit is bijzonder slecht, studenten hebben het al niet breed en dan is deze actie in de huidige tijd helemaal zuur.

Gewenste Oplossing:

Oplossing: per omgaande het bedrag terug betalen

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 23 maart 2023 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Erwinbus,

Sorry voor het ongemak!

Wij hebben een creditnota van € 88,25 aangemaakt, dit bedrag maken wij binnen 10 werkdagen aan je over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

erwinbus

Heeft op 23 maart 2023 om 21:14 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Geen creditnota in de mail ontvangen.
Ook is de termijn van terugbetalen erg lang.
De annulering is al in februari door de studystore gedaan.
Ik wacht met smart op de terugbetaling, zodat ik het boek elders kan bestellen.
Niet blij met de service…

Alle klachten die gemeld zijn door erwinbus