Mijn Klacht:
Bij het bestellen van mijn studieboeken was er iets misgegaan bij studystore en was er per ongeluk een verkeerd boek geleverd. Na een kort belletje was het probleem opgelost en binnen 3 werkdagen had ik het juiste boek in huis.
Het foutieve boek teruggestuurd, maar ineens ontvang ik een aanmaning,voor het foutieve boek. Helaas was het teruggestuurde boek nergens in hun adminsitratie te vinden als zijnde teruggestuurd.
Blijkt dat bij het terugsturen met een antwoordnummer de klant verantwoordelijk is. En dus nergens rechten op te hebben (omdat je geen bonnetje van bewijs van verzending krijgt omdat de webwinkel de verzending betaald.) Gelukkig heb ik met behulp van de zeer welwillende postmedewerker mijn pakketje digitaal kunnen vinden (aangezien er slechts 1 pakketje van het betreffende poststation naar studystore was verstuurd).
Nadat ik hiermee kon bewijzen dat ik het boek teruggestuurd was heb ik een brief ontvangen dat ik mijn geld terug zou krijgen (de boete voor het ’te laat’??? betalen niet). Naja ik was al heel blij en hoopte het geld snel te zien. Helaas nu 4 weken later is mijn geld er nog steeds niet. Dit ondanks meerdere malen bellen en mailen, steeds met de reactie dat ik het geld binnen 1 week terug zou hebben…
Deze 3 fouten op een rij maken mij erg ontevreden.
Gewenste Oplossing:
Snel mijn geld terug, minimaal met excuses.
