Klacht: Verkeerde pakket

op 13 september 2019 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week een verkeerd pakket gekregen op de verkeerde locatie. Dag ervoor was ik niet thuis en heb aangegeven bij het dichtsbijzijnde postkantoor het pakket te leveren.

Volgende dag wordt verkeerde pakketje alsnog bij me thuis afgeleverd. Ik bel met de klantenservice. Ik moest het pakket retour versturen. Ik gaf aan dat het bezorgadres ook wel veranderd kon worden naar het dichtsbijzijnde postkantoor. Door de medewerker van Studers werd mij verteld dat ik moest wachten op de track trace van PostNL.

Alles ging verkeerd. Spreekt voor zich. Geen zin meer om klacht te omschrijven.

Gewenste Oplossing:

Fix je shit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

15 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

15 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 16 september 2019 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sh94