Klacht: Kan geen gebruik maken van digitaal schoolmateriaal omdat er geen activeringscode wordt gegeven

wwwstuders op 04 oktober 2017 over Studers in de categorie Boeken

Ik zit nu al ruim een maand op school en kan nog steeds niet fatsoenlijk gebruik maken van mijn digitaal lesmateriaal. Het programma vraagt mij telkens om een activeringscode en zowel Studers als 24 Boost/EduActief weigeren mij deze te geven. Ze wijzen met de vingers naar elkaar en sturen mij mails met allerlei omwegen waarmee ik mijn account zou moeten koppelen, maar dat is allemaal niet nodig. Ik heb alleen de activeringscode nodig die ik bij mijn bestelling had moeten krijgen. Heb meerdere malen contact gehad met beide partijen, maar zonder resultaat.

Ik wil mijn activeringscode ontvangen zodat ik gebruik kan maken van mijn digitaal lesmateriaal.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 18 oktober 2017 om 11:36 geantwoord

Hoi Whitney,

Zoals we zojuist telefonisch hebben afgesproken sluiten we deze klacht omdat er al een aantal mensen mee bezig zijn.

Mocht het probleem nog steeds voordoen dan gaan we met je mee kijken en zelf contact opnemen met 24boost om tot een oplossing te komen.

Voor nu een fijne vakantie.

Kimberly

Helpdesk Studers

Alle klachten die gemeld zijn door