Mijn Klacht:
Documentnummer vf10117229
Klant stu1826027
Krijg begin juni ineens een rekening van iets wat ik nooit ontvangen heb.
Gedeelte wel en dat was ook betaald.
Ander staat bij verwachte bezorg datum 8 aug 2022.
Heb nooit iets ervan ontvangen ook via post nl totaal geen track trace.
Toen via school ala minute aan andere boeken gekomen.
Ondertussen kregen wij en school al geen contact met studers.
De eerste brief was begin juni nu weken later krijg ik een brief met aanmaningkosten!
Ga niet betalen voor iets nooit gehad heb
Ze kunnen niet bewijzen aan ons of er iets geleverd is.
Erg slordig.
De brieven zijn van juni en ze zijn sinds mei totaal niet te bereiken. Geen mail geen telefoon.
Ik ga aan aangetekende brief sturen met de hoop dan wel reactie anders aangifte doen.
Ga niet betalen voor lucht.
Lees op div sites dat ik niet te enige ben. Ineens rekeningen krijgen terwijl je geen contact met hun kan krijgen. Ook niet op adres en telefoonnummer wat onder brief staat.
Wat nu verder te doen.
Reeds overal klachten gemeld geen reactie. Studers ONBEREIKBAAR
Gewenste Oplossing:
Graag contact met studers.
Kwijt schelden rekening en aanmaning.
Graag bewijs dat ze die boeken wel ergens geleverd hebben staat bij verwacht 04082022.
Nooit niks gehad.
Waarom bijna jaar later pas een rekening krijgen voor iets niet hebt gehad. Het klopt niet.
