Klacht: ik word niet serieus genomen

deenise op 11 september 2020 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 4 keren gebeld te hebben en dan uren in de wacht te staan .
ook via internet probleem gemeld.
mijn online gekochten licentie kan ik nergens terug vinden en mijn school is al van start.
er worden koeien met gouden horens beloofd maar liefst binnen 48 uur .
ik ben nu 2 weken verder en er is nog steeds niets opgelost.
ik vind dit waardelooss

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als ik mijn licentie kan zien en gebruiken waarvoor het bedoeld is en waar voor betaald is

mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 11 september 2020 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

HI Deenise,

Wij vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent!

Helaas is het op dit moment erg druk, wij doen er alles aan om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen.

Wanneer je er niet uit komt met digitaal lesmateriaal, willen wij je vragen om te mailen naar [email protected]. Wij gaan je hier zo snel mogelijk mee helpen.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door deenise