Mijn Klacht:
Mijn dochter is samen met een docent 5 weken bezig geweest om een aangekochte licentie te krijgen. te actieveren. Diverse mails door school en mijn dochter verstuurd. Op niet alle is überhaupt gereageerd ook overname Studers leidde niet tot een oplossing. Eindelijk afgelopen maandag werkt hij maar nu zijn de Reken/Engels en Nederlands licentie verdwenen. Deze waren nog van afgelopen schooljaar en nog geldig. Licenties weg inclusief de gemaakte opdrachten. Ik heb zelf een directieklacht ingestuurd maandag middels e-mail maar geen reactie tot nu toeBetreft klacht van klantnr. STU1208424. Inmiddels heeft me dochter voor het vak 5 weken achterstand en is ze 3 licenties kwijt inclusief gemaakte opdrachten waarvan Nederlands zo goed als klaar was. Van klantenservice is geen sprake en je voelt je als klant /consument niet serieus genomen.
Gewenste Oplossing:
De 3 licenties terug inclusief de gemaakte opdrachten binnen afzienbare tijd want ook hier kan ze de les weer niet volgen , een fatsoenlijke excuses en toezegging dat de klantenservice eens op peil wordt gebracht en een geldelijke vergoeding voor de ellende van achterstand die is ontstaan.
