Klacht: Geen geld terug

Maxloof2004 op 14 maart 2023 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 november 2022 boeken besteld. Na 2 maanden nog steeds geen boeken. Op aanraden van medewerker studers de boeken geannuleerd en ergens anders besteld. Het geld zouden ze terug storten.
Ondertussen een aantal keren gebeld met studers maar iedere keer een ander smoesje en de belofte dat het geld overgemaakt word.
Wij willen ons geld terug.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 16 maart 2023 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Max,

Sorry voor het ongemak!

Wij hebben een creditnota aangemaakt van € 68,40, dit bedrag maken wij binnen 10 dagen naar je over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maxloof2004