Klacht: Boek nooit binnen gekomen

NaomiVromen op 24 april 2023 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar 9-11-2022 boeken besteld. Ik kreeg 25-11-2022 de boeken binnen alleen miste er 1 boek. Ik heb direct contact opgezocht met Studers er werd toen gezegd dat het boek niet op voorraad was en dat het 2 weken kon duren tot ik het binnen kreeg. Een maand later nog niks binnen gekregen weer contact opgezocht er werd weer gezegd dat ik moest wachten, omdat het boek nog niet was binnen gekomen. 3 maanden later weer contact opgenomen toen zag ik in mijn account dat het boek was verzonden ik vroeg of hun konden zien wanneer het aankwam, omdat ik geen bericht had gekregen ze zeiden dat ze het gingen doorgeven aan het verzendbedrijf. Nu krijg ik een mail dat Studers gaat stoppen dus ik neem nog eens contact op omdat ik mijn boek nog steeds niet binnen heb gekregen en niet verder kan met mijn studie nu zeggen ze dat ik het 24-11-2022 is verzonden met de track en tracé in mijn mail (heb ik gekregen maar dat boek staat er niet tussen) en dat ze hanteren met een meldingstermijn van 30 dagen en dat ik daar helaas buiten zit en mijn 46,50 euro niet terug krijg.

Gewenste Oplossing:

De oplossing zou zijn dat ik sowieso die 46,50 terug krijg met misschien nog iets extra’s erbij omdat ik al 5 maanden niet verder kan met mijn opdrachten bij de opleiding en dat ik daardoor ook in de problemen ben gekomen met mij studie (opdrachten niet inleveren, niet kunnen leren voor toetsen, examens)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 01 mei 2023 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Naomi,

Sorry voor het ongemak!

Wij hebben een creditnota van € 46,50 aangemaakt, dit bedrag maken wij binnen 14 dagen aan je over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NaomiVromen