Klacht: Annulering Nederlands boek licentie

Michel.L op 03 april 2023 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 21 november 2022 een Nederlands boek licentie bestelt en na één maand, twee en ook de derde maand contact gehad omdat mijn boek (en licentie) niet geleverd is. Vandaag de dag 03-04-2023 weer contact gehad en nu krijg ik te horen dat mijn bestelling is geannuleerd terwijl er mij gevraagd is om geduldig te wachten en dat mijn bestelling wel geleverd zou worden. Nu heb ik langer dan 4 maanden zonder Nederlands boek de Nederlandse lessen moeten volgen waar ik dus vrij weinig kon doen. Ik heb overigens ook geen mail gehad dat het was geannuleerd en dat moet ik dus horen wanneer ik contact opneem.

Gewenste Oplossing:

Ik heb meer dan 4 maanden weinig tot niets kunnen doen in mijn Nederlands lessen aangezien mijn bestelling niet is gekomen en nu dus zelfs geannuleerd. Ik ben niet tevreden met alleen mijn geld terug, ik verwacht een vergoeding of ander alternatief. In mijn ogen is het dubbele bedrag voor de boek en licentie een goede uitweg, maar ook voor een ander alternatief sta ik open.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 04 april 2023 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michel,

Bedankt voor je bericht.

Sorry voor het feit dat wij het artikel NU Nederlands (3e ed) 2F leerwerkboek ( online) niet konden leveren. Wij maken het creditbedrag van € 50,95 hiervoor deze week aan je over.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Michel.L