Mijn Klacht:
Ik heb 21 november 2022 een Nederlands boek licentie bestelt en na één maand, twee en ook de derde maand contact gehad omdat mijn boek (en licentie) niet geleverd is. Vandaag de dag 03-04-2023 weer contact gehad en nu krijg ik te horen dat mijn bestelling is geannuleerd terwijl er mij gevraagd is om geduldig te wachten en dat mijn bestelling wel geleverd zou worden. Nu heb ik langer dan 4 maanden zonder Nederlands boek de Nederlandse lessen moeten volgen waar ik dus vrij weinig kon doen. Ik heb overigens ook geen mail gehad dat het was geannuleerd en dat moet ik dus horen wanneer ik contact opneem.
Gewenste Oplossing:
Ik heb meer dan 4 maanden weinig tot niets kunnen doen in mijn Nederlands lessen aangezien mijn bestelling niet is gekomen en nu dus zelfs geannuleerd. Ik ben niet tevreden met alleen mijn geld terug, ik verwacht een vergoeding of ander alternatief. In mijn ogen is het dubbele bedrag voor de boek en licentie een goede uitweg, maar ook voor een ander alternatief sta ik open.
