Klacht: Voordat verhuizing plaats vindt al ernstige problemen

methusela op 15 juli 2023 over StudentVerhuizers in de categorie Verhuisbedrijven

Op 5 juli heb ik offerte gekregen voor verhuizing op 26 juli periode van 4 uur, 3 verhuizers en aanvang 9 uur ‘smorgens. Hiervoor gaf ik per mail akkoord. Op 14 juli mailde ik met bedrijf wanneer ik bevestiging kreeg van aankomsttijd etc van verhuizing op 26 juli. Tot onze grote verbazing ontvingen wij een andere offerte op 14 juli voor 26 juli ditmaal voor twee uur, aanvang ‘smiddags, zonder prijsopgaaf, of hoeveel man personeel maar met verzoek voor akkoord terug mailen. Om 13.30 14 juli gebeld met man die eerste offerte had gestuurd. Hij wist niet wat er gebeurd was, zou het uitzoeken en terugbellen. Werd niet teruggebeld en heb gemailed dat ik geen vertrouwen in bedrijf heb en niet langer zaken met hen wens te doen en de aanvraag annuleer omdat afspraken niet nagekomen worden en er geen duidelijkheid wordt verschaft. Ontving een mail van dezelfde man dat mijn feedback verwerkt zou worden binnen het bedrijf en hij wenste mij een fijne verhuizing toe. Geen enkele reactie op mijn vraag, verzoek om uitleg dan wel bevestiging van annulering van een afspraak die blijkbaar niet is verwerkt. Ik weet niet waar ik aan toe ben en de verhuizing is nog niet eens begonnen! Moet nu op korte termijn andere verhuizers regelen.

wil bevestiging dat opdracht bij studentverhuizers.nl niet doorgaat, dat hier geen kosten aan verbonden zijn en verwacht excuses voor de overlast en het bezorgen van stress tijdens een toch al stressvolle verhuisperiode

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over StudentVerhuizers

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over StudentVerhuizers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door methusela