Klacht: onterecht automatische afschrijving per kwartaal

op 18 april 2019 over StudeerSnel in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december en januari een aantal samenvatting online bekeken en nu wordt er per kwartaal € 11,97 via Ayden van mijn bankrekening afgeschreven zonder omschrijving en ik vindt op studeersnel.nl ook geen mogelijkheid om de dienst op te zeggen en de schijnbaar elektronische bankmachtiging ongedaan te maken

Gewenste Oplossing:

dat studeersnel .nl mijn äbonnement op samenvattingen ongedaan heeft gemaakt en dat ik er vanaf 1 mei geen last meer van het. De automatische incasso heb ik teruggehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over StudeerSnel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over StudeerSnel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bartverhaaf