Klacht: Strak op de muur

op 15 oktober 2015 over Flexa in de categorie Producten

1 jaar geleden 2 muren met de betonlook van flexa muurverf de serre 2x gesausd. Door het het zonlicht zijn er al verkleuringen zichtbaar en afnemen met een vochtig doekje, betekent dat je de muurverf verwijderd. Jammer. Over de flexa, strak in de lak, verf heb ik geen klachten.

Advies over welke muurverf van flexa wel bestendigd is voor vochtige doekjes. Mogelijk compensatie voor de onkosten?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw, mijnheer, Vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan met ons product Flexa Creations Muurverf. Om u gericht verder te helpen wil ik u vragen om uw klacht inclusief adresgegevens bij ons te melden via: Dirk.vanderMeer@akzoNobel.com Ik neem vervolgens contact met u op. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technsich adviseur AkzoNobel Decorative Coatings BV.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 10:02 geantwoord