Klacht: Strak in de lak, lakt niet strak!!

tinovanputten op 16 mei 2019 over Flexa in de categorie Producten

Hallo,

Wij zijn alle beneden deuren en kozijnen aan het verfen met flexa strak in de lak. Wij zijn zeer ontevreden met deze verf.. Niet fijn uitsmeerbaar en droogt vlekkerig op!!! Als we dit hadden geweten hadden we deze verf nooit gekocht. 6 kozijnen en 6 deuren, in totaal 8 potten aangeschaft, we dachten we gaan een beetje ruim zitten, maar we zijn nog niet klaar en de 8 potten zijn leeg! De kozijnen zijn na 3x geschilderd te zijn, enigszins goed gelukt. Maar de deuren… nu al voor de 4e maal gedaan maar nog steeds niet het strakke resultaat, waarmee geadverteerd wordt! We zijn er helemaal klaar mee, maar we zijn verplicht nog meer van die troep te kopen aangezien het er nu echt niet uitziet.. We hebben gedaan wat op de verpakking stond qua schuren en ontvetten, dus daar ligt het niet aan!

Deze klacht zelf ook bij flexa facebook kenbaar gemaakt. Wij kregen een berichtje dat we maar even moesten bellen met hun ( met andere woorden, zo komt niemand er achter wat een slecht product hun verkopen ). Wij kregen een medewerker genaamd Sandy aan de telefoon. Deze vertelde dat wij het met de verkeerde roller deden, maar dat de rest van stappen wel goed waren. Wij naar de winkel om nieuwe verf en nieuwe rollers te halen en daarna met goede hoop ( na opnieuw schuren (5x) -en ontvetten ) aan de slag met deze andere rollers. Echter hebben we nog steeds hetzelfde probleem! De deuren lijken wel op een sinasappelschil en je ziet overal strepen!

Wij opnieuw contact opgenomen met flexa, zelfde nummer, maar nu kregen we een medewerker genaamd Dick van de Meer aan de telefoon. Deze meneer in kwestie was heel bot en zegde simpelweg dat we niks goed hadden gedaan!! Dit terwijl collega Sandy het tegendeel zei, dan op uitzondering van de roller. Dick vertelde ons dat het aan ons lag en dat hun product prima is en ze nooit een klacht erover hebben gehoord… (Kijk alleen maar op deze pagina en er staan al meerdere klachten op, net als op hun facebook!)

Wij zijn uiterst teleurgesteld in het product en hoe de heer Dick van Meer zich tegenover ons opsteld. Wij waren fan van Flexa, maar we gaan in het vervolg wel 2x nadenken, voordat we ooit weer flexa zullen aanschaffen.

Wij zullen pas tevreden zijn als wij ons geld terug krijgen, want we zullen nu nog meer moeten gaan schuren, ontvetten en verfen. We hebben 8x potten van 0,75cl en 1 pot van 2,5 l gekocht. En anders moet Flexa een schilder op hun kosten laten komen..

Wij horen graag wat ze hieraan gaan doen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexa over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Flexa

2 jaren geleden - Goedendag mijnheer Van Putten, Vandaag hebben we telefonisch contact met elkaar gehad betreffende bovenstaande melding. U heeft bevestigd dat we u een passende oplossing geboden hebben voor het aangeschafte materiaal en dat u klacht op passende wijze is opgelost. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Opleider en technisch advsieur AkzoNobel Decorative Coatings BV.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 11 december 2019 om 09:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tinovanputten