Klacht: stortings apparaat

op 04 september 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer Van de Wal en mevrouw Struijck,
U heeft ons laten weten dat uw automaatstorting op 24 juli 2018 niet goed is gegaan. U heeft aangegeven dat u € 1.080,00 heeft gestort en dat er € 1.030,00 op uw rekening is bijgeschreven. Dit hebben wij voor u onderzocht.
Uitslag onderzoek
Uit ons onderzoek blijkt dat u € 1.030,00 in de stortautomaat heeft ingevoerd. Dit is ook het bedrag dat op uw rekening is bijgeschreven. Wij kunnen daarom helaas niet bevestigen dat uw storting fout is gegaan.
Niet tevreden met de oplossing?
Als u zich niet kunt vinden in de uitslag van het onderzoek dan kunt u in beroep gaan. Dit doet u door een brief te sturen aan de directie van ING. U leest meer hierover op ing.nl.
Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op via 026 36 740 30. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Annet van der Hoek
Directeur Klantenservice

door storing aan het apparaat ben ik 50 euro kwijt. antwoord van ing ga ik niet mee akkoord. ik heb 2300 in het apparaat gedaan en wel 4 x geteld van tevoren, maar dat het apparaat op tilt slaat bij 1030 en de rest van het geld eruit gooit, daar is het mis gegaan. 2 de storting bestond uit 1220 gelijk erna

Gewenste Oplossing:

als dit in orde word gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 september 2018 om 21:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je overtuigt bent dat je €1080 hebt gestort en er maar €1030 wordt bijgeschreven je hier niet akkoord mee gaat.

Uit het onderzoek is gebleken dat er toch €1030 i.p.v. €1080 is gestort. In deze brief staat ook, dat wanneer je het niet eens bent met de uitslag van het onderzoek je hiertegen in beroep kunt gaan middels een directieklacht. Ik wil je daarom ook vragen om deze directieklacht aan te maken. Meer informatie vind je via de volgende link (aan de onderkant van de pagina): https:www.ing.nlde-ingklachtenindex.html

Voor verdere vragen kun je het volgende nummer bellen tussen 08:00 en 18:00 uur: 026 36 740 30.

Groeten,

Nick
ING Webcare

Heeft op 04 september 2018 om 23:57 geantwoord

ik heb 2300 in die geldvreter gedaan geen 1030 of 1080.
Uit verder onderzoek via Google zijn er al meer mensen door die geldvreter benadeeld! Als eind van de dag belans word opgemaakt moet het verschil ook zichtbaar zijn

Alle klachten die gemeld zijn door 23jane59