Klacht: Stortautomaat

op 10 mei 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag geld gestort bij een ING stortautomaat in Halsteren. Tijdens de storting kreeg ik een melding dat mijn geld is ingenomen. Het gaat om een bedrag van 235 euro. De ING-medewerker heeft gezegd dat ik morgen nog moet afwachten en het geld waarschijnlijk teruggestort zal worden. Als het niet wordt teruggestort weet ik niet wat ik moet doen. Dus hierbij mijn vraag wat moet ik doen?

Gewenste Oplossing:

Terugstorting bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 mei 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Dedic,

Wat vervelend dat uw geld ingenomen is.
Als het morgen niet op uw rekening gecorrigeerd is wil ik u het advies geven om terug te gaan naar het ING kantoor waar u de storting gedaan heeft. Er wordt dan een onderzoek voor u aangevraagd om het probleem te achterhalen.

Met vriendelijke groet,

Sanne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sssab