Klacht: Storneren

op 13 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Adyen, schrijft zomaar € 42,90 van mijn rekening af via IDEAL op 3 febr 2017 terwijl ik geen opdracht hiervoor heb afgegeven.
Ik wil het bedrag gestorneerd zien anders doe ik aangifte van diefstal.

mijn rekening nr: nl59rabo0119165627
Idem van ons gezamelijke girorekening Wijnants/Rooijmans NL08INGB0000414357 € 0,78 15 febr. 2017

Ik kom er niet achter welk bedrijf of instelling dit is. Ben bij ABN en RABO geweest en daar kunnen zij mij niet helpen.
IK wil mijn bedrag door Adyen terug gestort zien omdat ik niet kan achterhalen wie daar achter zit.
Als Adyen het bedrag terug stort dan komt die persoon of bedrijf vanzelf weer bij mij terecht omdat ik dan dan ergens een schuld heb.
Ik wil weten waarom dat bedrag door u is afgeschreven en eerder ben ik niet tevreden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 02:15 geantwoord

Geachte H.A. Rooijmans,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Als u ons met deze informatie verschaft dan kunnen wij u duidelijk maken wie er geld van uw rekening af schrijft.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door H.Rooijmans