Klacht: STORING WORDT NIET OPGELOST

op 17 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds 1 mei 2016 heb ik ineens geen signaal meer op de lijn. Vodafone gebeld die bij KPN een order neerlegde voor een monteur. Deze is geweest en vertelde dat er geen signaal op de lijn te vinden was en dat er waarschijnlijk een kabelbreuk in de grond zit. Er werd gelijk aangenomen dat dit bij mij in de tuin moest zijn zonder dat er ook maar iets gemeten was. Ondanks dat er is aangegeven dat er die dag niets is gebeurd in de tuin, blijft men het volhouden (wel raar dat ik smorgens nog wel een signaal had en aan eind van de dag niet?!). Omdat ik het geheel particulier huur heb ik met de eigenaar overlegd en die zegt ook dat er niets in de tuin heft plaats gevonden. Nu wil ik van KPN een schriftelijk bewijs dat ze 100% zeker weten dat het in de tuin zit én dat er voor mij en de eigenaar, geen kosten aan verbonden zijn. Als ik daar KPN voor bel zeggen ze me niet te kunnen helpen, daarvoor moet ik bij de provider zijn. Als ik die bel zeggen ze van nee dat is de lijn van KPN en die moeten dat verzorgen. Echter gebeurt er niets, KPN zegt te wachten op een bevestiging dat ze in de tuin mogen graven maar komen niet met bewijs. Ondertussen zit ik nog steeds zonder internet etc. en de rekening blijft doorlopen.

Ik stel nu een ultimatum in dat het vóór vrijdag 24 juni moet zijn opgelost. Ik wil ( de huisbaas ook) een bewijs dat er metingen zijn gevoerd en dat er geen kosten aan verbonden zijn. Ook een flinke vergoeding voor het niet kunnen gebruiken van de diensten en het kosten maken van het elders moeten gaan internetten etc. Als dit niet opgelost wordt dan zal ik er een rechtszaak van maken want het is té gek voor woorden en ik pik het niet langer!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Walschaerts J