Klacht: Storing Teletekst op mijn Samsung TV UE49KU6100WXXN

op 20 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 23-12-2016 kocht ik bij Correct bovenstaande curved TV Samsung. Meteen bleek dat Teletekst stoorde. Vreemde letters in de teksten en hetzelfde onderwerp 2-3 x onder elkaar bij de index. Zie bijgaande foto’s.Monteur van Selectro geweest en die vond het nodig de gehele printplaat te vervangen. Teletekst had geen storing meer. De TV was toen 6 weken oud. De volgende dag waren de klachten weer terug. Een monteur van Ziggo is geweest om de signaalsterkte te meten. De Ziggo monteur heeft bij 2 aansluitingen het binnenwerk vernieuwd en teletekst had geen storing meer. De volgende dag waren de klachten weer terug.
Inmiddels had ik ontdekt dat ik Correct moest aanspreken. Correct reageerde 1 x door te zeggen dat ik Teletekst moest oproepen op NPO 1 en dan niet via HD, maar code 925 intoetsen. Dit gedaan en geen storing. Maar ook geen HD en dat was de reden dat ik deze TV had gekocht. Begin mei 2017 is de TV, op wiens verzoek is door mij niet bekend, door Selectro opgehaald en vandaag bij het afleveren van de TV zat er een rekening bij van 89,50. Ik heb geen opdracht gegeven dus ik betaal deze rekening zeker niet. Ook moet morgen blijken of de storing echt verholpen is, want meestal komt de storing van 1 dag terug.
Morgen 18 mei 2017 komt Ziggo ook weer langs om alles weer na te meten.

Ik ben pas tevreden als ik een andere TV krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Flip Boudewijn