Klacht: storing Simpel

op 18 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds woensdag 11 juli rond 23.30 uur afgesloten, ik heb meerdere keren gebeld eindelijk was ik vrijdagmiddag 13 juli weer aangesloten.
Rond 23 uur moest ik even bellen vervolgens word ok er weer uit gegooid.
Ik moet nood gedwongen bellen met een ander abonnement wat me nu al 150 euro
Gekost heeft. Ik heb Simpel genomen omdat het goedkoop bellen is en ik vrij veel bel,
Maar nu heb ik nog hoge kosten. Ik baal en wil dat het opgelost word

Gewenste Oplossing:

Het abonnement weer kunnen gebruiken op zeer kort termijn
En een compensatie voor de gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door gentle1994