Mijn Klacht:
Ik heb zakelijk (eigen zaak), via werkgever en privé een mobiel abonnement bij Vodafone. Sinds vorige week dinsdag is er een storing, waardoor ik in mijn woon- en werkomgeving niet kan bellen en gebeld worden, geen sms, geen verbinding. Ik heb herhaalde keren contact gehad met de klantenservice, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens weer een andere medewerker met wéér een nieuwe suggestie die ook weer niet helpt. Geen enkele follow-up gaat goed. De belofte om terug te bellen is een paar keer gedaan, maar niet nagekomen. Elke keer opnieuw belooft weer een nieuwe medewerker een case aan te maken, maar daar gebeurt niets mee óf het wordt aan iemand doorgestuurd die er niet is. Herhaalde verzoeken om met één persoon hierover te kunnen communiceren worden afgewezen.
De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk en beleefd, daar gaat het niet om. Ik begrijp ook best dat storingen niet altijd te vermijden zijn en ik geloof dat er hard aan wordt gewerkt, maar het schort aan open en eerlijke communicatie; dit is geen manier om een jarenlange trouwe klant te behandelen.
Gewenste Oplossing:
- storing verhelpen is eerste prioriteit!
- contact met één persoon die ook toezeggingen nakomt en beslissingen mag nemen
- compensatie / tegemoetkoming abonnementsgeld

