Klacht: Storing

Juliennejoosten op 14 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er is nu een treinstaking en niemand laat wat weten hoe lang het gaat duren:

Informatie
Tussentijds uit de trein laten

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Juliennejoosten, Begrijp ik het goed dat je in een trein zit die halverwege is gestrand? Ik weet namelijk niks van een treinstaking. Zou je aan kunnen geven op welk traject je reist? Hoe laat je ben ingestapt? Wat is je eindbestemming ? Waar sta je precies stil? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Gisteren heb ik een uur stilgestaan tussen Reuver en tegelen; van 1645-1745 Ik heb niet gezegd dat er een staking was

Arriva

Heeft op 14 oktober 2017 om 10:38 geantwoord

Beste Juliennejoosten,

Bedankt voor je reactie. Dan heb ik je klacht: \"Er is nu een treinstaking en niemand laat wat weten hoe lang het gaat duren\"
verkeerd gelezen. ;)

Begrijpelijk dat je baalt dat je een uur stil hebt gestaan. Het is zeker niet netjes dat er geen informatie was. Ik zie inderdaad dat er gisteren een defecte trein op het spoor heeft gestaan. Ik zal er een melding van maken dat er geen communicatie heeft plaatsgevonden richting reizigers. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor.

Ivm veiligheid is het niet toegestaan om reiziger zomaar uit te laten stappen.

Excuses voor het ervaren ongemak die je gisteren hebt gehad. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door