Klacht: Storing

op 09 september 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al dik een jaar klachten mbt de televisie. Blokkering beeld. Ontvangst valt regelmatig weg. Diverse monteurs over de vloer gehad. Deze geven aan dat het probleem bij Fiber ligt. Soms een paar weken klachtenvrij. Probleem komt alleen steeds terug. Soms dagen geen ontvangst. Ten einde raad abonnement opgezegd. Fiber wordt ineens wakker en heeft ons afgesloten. Ze wijzen ons wel op de betalingsplicht (355,91) tot aan het einde van het contract. Ik ga dit niet betalen omdat Fiber in mijn ogen niet de kwaliteit levert die je mag verwachten.
Wat te doen nu?

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag van € 355,91 niet hoef te betalen ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FP703870