Klacht: stopzetting abonnement

op 13 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb in Juli in de basic fit aan Roosevelth plaats Antwerpen mijn abonnement laten stopzetten. hierbij vertelde hij me dat ik zoals in begin was afgesproken ik nog een maand extra zal moeten betalen ( via domiciliëring) Ik had natuurlijk geen andere keuze dan akkoord te gaan ook al ben ik sinds die dag geen enkele keer geweest.
maar nu heb ik op 26/08 nog eens 23,99 moeten betalen voor de maand september?

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn geld terug willen en definitief stoppen zonder nog extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 september 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Matthias,

Bedankt voor je bericht.

Helaas is er geen opzegging bekend bij ons.

Een opzegging op de club is geen geldige opzegging. Mijn collega's op de club kunnen en mogen geen opzeggingen verwerken.

Op onze website kun jij alle informatie vinden hoe jij kunt opzeggen.

Als jij kan aantonen dat jij destijds hebt opgezegd op de club, kunnen wij eventueel jouw opzegging met terugwerkende kracht verwerken.

Als jij dit niet kunt aantonen wordt jouw lidmaatschap per vandaag met een opzegtermijn van een kalendermaand beëindigd.

Met vriendelijke groet,

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door mdm123