Klacht: Stoptrein Venray – Nijmegen 8.02 uur

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Sinds begin september zit ik bijna iedere ochtend zit in ik de stoptrein Venray – Nijmegen die om 8.02 uur vertrekt vanuit Venray. De trein zou volgens de website 9292 en de website van NS reisplanner om 8.33 uur moeten arriveren in Nijmegen Heyendaal. Maar ik heb letterlijk nog nooit meegemaakt dat deze trein ook daadwerkelijk op tijd was. Een trein kan natuurlijk een paar minuutjes vertraging hebben dat kan altijd gebeuren, maar dit is dus iedere ochtend. Meestal bijna tien minuten te laat.
Ik vroeg me daarom af waarom er nog steeds op de reisplanners staat aangegeven dat de trein om 8.33 uur in Nijmegen Heyendaal arriveert (vertraging wordt natuurlijk wel vaak aangegeven). Ook vroeg ik me af of hier eventueel iets aan gedaan zou kunnen worden.

J. Janssen

Bij aanpassingen op de reisplanners en/of het oplossen van de vertraging iedere ochtend

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 16:41 geantwoord

Hallo jj88,

Dankjewel voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt.
Ik weet ook niet waarom dat zo blijft staan.

Ik zal je signaal intern doorsturen naar de verantwoordelijke. Indien jouw gewenste oplossing een haalbare oplossing is dan zullen ze dit vast aanpassen.

Een betere zou zijn om de vertraging gewoon niet meer te hebben en dat is de eerste focus.

Dankjewel voor je feedback en excuus voor het ervaren ongemak.

^Zoë
Team Webcare