Klacht: Stoptrein Leeuwarden en bus 55

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dagelijks reis ik vanaf Groningen naar Burgum. Ik pak hierbij de stoptrein naar Leeuwarden en stap in Veenwouden over in bus 55. Ik loop dagelijks tegen hetzelfde probleem, namelijk dat ik bus 55 bijna dagelijks weg zie gaan. Dit heeft te maken met het feit dat de trein vaak iets later is en ongeveer om 08.27 aankomt. Bus 55 gaat vaak om 08.28 weg. Doordat ik (en vaak redelijk wat anderen mensen) moeten wachten tot de spoorboom omhoog gaat, missen we de bus. Ook terugweg gaat het redelijk vaak mis doordat bus 55 te laat is. Ipv 16.48 is de bus vaak 5 minuten te laat waardoor ik de trein in veenwouden mis. Dit komt gelukkig minder vaak voor dan de heenweg.

Ik zou het fijn vinden als bus 55 kan wachten op de trein. Dit vraagt niet meer dan 1 of 2 minuten.

Ik zou het fijn vinden wanneer er kan worden gekeken of er iets kan worden gedaan aan het feit dat bus 55 regelmatig te laat aankomt in Burgum.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 20:18 geantwoord

Beste Mir1996,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt dat je regelmatig lijn 55 ziet vertrekken.

Je klacht zal ik intern doorgeven in de regio met het verzoek of het mogelijk is dat de chauffeur wacht op overstappers die uit de trein komen.
Hopelijk ervaar je nu snel verbetering.

Excuses voor het ongemak.

. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam