Klacht: stoptrein Beek-Elsloo Sittard rijdt niet

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De stoptrein van 7.27 van vanochtend reed niet om onbekende reden

Niet!!! De verbinding tussen Beek -Elsloo en Heerlen is niet te doen (Arriva-NS).
Per 1 september heb ik een nieuwe baan in Heerlen en was voornemens om met het openbaar vervoer te reizen maar als ik zie hoeveel treinen er al inmiddels niet hebben gereden (ook van de NS: Sittard-Heerlen) denk ik niet dat ik het nog lang volhou. Ik mis hierdoor afspraken en ben onnodig veel tijd kwijt. Ik kan niet rekenen op betrouwbaar vervoer. Dus als ik een afspraak niet will missen, neem ik al op voorhand de auto.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:50 geantwoord

Beste CarolineAlberts,

Wat vervelend dat je trein niet reed vanochtend.

Je trein reed niet, vanwege een aanrijding met een persoon om 7.30 vanochtend. Hierdoor is het niet mogelijk om over dit traject te rijden. Het treinverkeer is tot naar verwachting 09.30 uur niet mogelijk tussen Maastricht en Sittard.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door CarolineAlberts