Klacht: Stopen maar vervolgens toch doorgereden.

op 11 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend om 7.56 stond ik samen met 5 andere te wachten op de bus 135. Deze kwam om 8.00 aan, de chauffeur stopte bij halte, opende zijn deuren niet, zwaaide en reed vervolgens door.
Heel raar omdat er nog voldoende plek in de bus was, er stond zelfs nog niemand.
Belachelijk dat hij zonder uitleg, stopt en ons alsnog heeft laten staan!

Als er uitleg komt waarom de chauffeur is doorgereden, terwijl hij wel is gestopt bij de halte maar ons alsnog heeft laten staan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedenavond Aamy, Zou je kunnen aangeven bij welke halte je wilde opstappen, hoe laat dit was en in welke richting de bus van lijn 135 reed? Heb je verder ook duidelijk aangegeven met de bus mee te willen? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Aamy

2 maanden geleden - Het was bij de halte “priemsteeg’’ om 7:56 in de Haarsteegsestraat richting den Bosch. De bus kwam pas aan om 8:00, wat natuurlijk kan gebeuren. De bus stopte even voor de halte, liet zijn deuren gesloten en voordat wij het door hadden reed de bus verder. Wij waren verbaasd omdat er nog genoeg plek in de bus was, er stond zelfs nog niemand. Ik stond toen samen met 5 andere bij de bushalte te wachten en toen de bus aan kwam rijden liepen wij naar voren. Een mevrouw zei dat ze nog haar hand had uitgestoken toen de bus aan kwam rijden. Bij ons in het dorp rijdt maar 1 bus, dus het leek mij vrij duidelijk dat wij mee wilden met de bus!

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedenavond Aamy, Dank je wel voor de aanvulling. Ik heb je klacht intern doorgezet. Zodra er een antwoord is, hoor je weer van ons. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 06:30 geantwoord

Goedemorgen Aamy,

De chauffeur is inmiddels aangesproken. We betreuren deze situatie.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Aamy