Klacht: stoomstrijkstation

op 04 februari 2014 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

geachte Mevr., Mijn heer,
ik heb in 2011 twee strijkstation ’s gekocht bij de firma beerepoot in Hoorn NH kort uitgelegd aan u, het eerste strijkstation bleek een demonstratie model te zijn. En bleek heel erg beschadigd te zijn. aan de onderkant (strijkzool) is gebruikt op beurzen, en in de winkel zelf. ik heb heel veel moeite moeten doen om een ander strijkstation te krijgen. Ik werd niet geloofd want ik had zelf die beschadigingen toegebracht, een koffer die er bijgeleverd werd was ook niet inorde, door dat ik uw firma benaderde heb ik een andere koffer gekregen waar ik u heel dankbaar voor ben. het tweede strijkstation ging ook stuk bij mij dochter. en zij heeft heel veel moeite moeten doen om hem gerepareerd te krijgen, heel veel gedoe. nu is dit strijkstation weer stuk zelfde klacht, lekt weer water en is teruggebracht, bij de firma. beerepoot in Hoorn NH. En weer gedoe over de prijs van de reparatie schommelende reparatie prijzen. Lang weggeweest want het apparaat viel net buiten de garantie. ik vind dit geen prettige manier van de zaken doen en hoop dat u een oplossing kunt vinden. om dit strijkstation te repareren. waarom ik zo laat reageer komt door privé omstandigheden. ik hoop dat u dit strijkstation wilt repareren. misschien kunt u mij vertellen hoe ik het strijkstation naar u firma kan opsturen.

met vriendelijke groeten,
M. Langereis

of een NIEUW strijkstation of GRATIS gerepareerd!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Langereis