Klacht: Stoomstrijkijzer GC8600

op 26 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na anderhalf jaar, februari 2016, geeft mijn stoomstrijkijzer geen stoom meer, ondanks alle tips, gebruiksaanwijzing etc. Gekocht bij. Mediamarkt , maar die zeggen dat zij niet snel iets kunnen oplossen, en willen alleen wat doen met een aanschafnota , welke wij niet meer hebben . Wat te doen ?

Gewenste Oplossing:

Wanneer iemand zegt breng langs , we maken hem, en we denken schappelijke mee over eventuele kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marja123.