Klacht: stoomgenerator GC8733/20

op 16 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik kocht vorig jaar 14/09/2016 een nieuwe stoomgenerator van Philips, nadat de vorige (ook een Philips) het had begeven. Voor de aankoop van het nieuwe toestel was een een niet tevreden, geld terug actie. Mijn aanvankelijk idee was om het toestel terug te sturen, maar van het moment ik hoorde dat de verzendingskosten voor eigen rekening waren, heb ik hiervan afgezien. Ik nam contact op met Vanden Borre te Merksem, waar ik het toestel had aangeschaft, en ze zeiden dat ze de stoomgenerator aan de computer konden leggen. Volgens hun diagnose bleek er niets aan het toestel te mankeren. Nochthans heb ik nog NOOIT zo’n vervelend toestel gehad. Het stoomt meestal niet wanneer ik strijk, maar van het moment dat ik het toestel op het waterreservoir zet (dus zonder stoomknop in te duwen) krijg ik een stoomwolk. Vroeger strijkte ik met plezier maar nu is voor mij strijken een vervelende klus geworden.

Met mijn vorig toestel had ik een regelmatige aanvoer van stoom. Nu krijg ik louter toevallig stoom, en dikwijls op momenten dat ik de stoom niet nodig heb!
Mevr. E. Blommaart

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 2pieteran