Klacht: Stone Island jack

op 27 april 2017 over Stone Island in de categorie Kledingwinkels

In oktober 2016 kocht ik een jas voor mijn zoon van het merk Stone Island. Deze jas wilde hij al zo lang hebben maar door de prijs heb ik deze steeds uitgesteld. Maar ik oktober 2016 kon ik de jas voor mijn zoon kopen a €589,= Nu na 6 maanden zie ik verschillende mini gaatjes waar dons van binnen uit komt. Bij de rechter zak zit een scheurtje en ook aan de achterkant van de jas zit een klein scheurtje. De ben absoluut niet tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding van deze jas. Voor het bedrag wat ik heb betaald aan deze jas verwacht ik dat deze minimaal 3 winters mee moet gaan. En niet al na 6 maanden scheurtjes vertonen. Vorige week zondag 16 april 2017 ben ik samen met mijn jongens naar de Beijenkorf op de dam in Amsterdam geweest om de klacht voor te leggen. We spraken met een meneer die ons leek te begrijpen. Als ik me goed kan herinneren heet hij Micheal. Hij was erg aardig en meegaand. We spraken af dat hij de klacht in behandeling zou nemen en mij erover zou terug bellen. Het is nu zondag 23 april 2017 en heb nog niets gehoord.

Ik zou tevreden zijn als ik voor dit bedrag een andere Stone Island jas zou mogen uitkiezen. Maar op dit moment zijn deze jassen er niet meer, het is immers nu zomer. Dus zou ik graag een kado bon willen hebben van dit bedrag zodat hij na de zomer een andere jas kan uitzoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Maliek