Klacht: Stoffeerder tot 2x toe niet op komen dagen en niet bereidwillig zijn voor een gepaste oplossing

op 16 april 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

15 april j.l. zou de stoffeerder de gordijnen ophangen in mijn nieuwe huis. Dit zou in een tijdsbestek gebeuren tussen 10 en 15u. 5 uur lang heb ik zitten wachten zonder zelf aan het werk te kunnen, want volgens de klantenservice was het eerst al niet mogelijk dat de stoffeerder een kwartier van tevoren zou bellen zodat ik eigenlijk onverhinderd mijn werk zou kunnen doen in mijn huidige woning. Zodoende heb ik een dag moeten vrij nemen. Afin, om half 4 belt de stoffeerder om aan te geven dat hij uitloop heeft en hij het vandaag niet redt. Morgen (16-04) zou ik de eerste zijn en zouden ze om 8u bij mij op de stoep staan. Oftewel, weer een paar uur vrij moeten nemen van werk. Eenmaal vandaag vroeg aangekomen is er de gehele ochtend geen stoffeerder te bekennen. Na in de ochtend zelf gebeld te hebben naar de klantenservice zou ik op de hoogte gebracht worden van de stand van zaken. Geen reactie ontvangen. Zodoende ’s middags weer gebeld en zij geven mij aan dat de planning helaas vol zit en er pas een nieuwe afspraak ingepland kan worden op vrijdag 24 april. Hierin is geen uitzondering mogelijk.

Aangezien Kwantum al 2x een fout heeft gemaakt door niet op te komen dagen vind ik het wel zo klantvriendelijk dat ze hun fout erkennen en daardoor wat mij betreft nog 's avonds langs komen buiten de planningsuren om om de gordijnen op te hangen. Annuleren is ook geen optie, want bij een concurrent bestellen duurt ook weer weken. Afpoeieren met een waardebon van 25 euro is het minste wat je kan doen. Ik heb al meer dan een dag vrij moeten nemen van werk. Waanzinnig slechte service dit! Ik snap niet dat dit niet als urgent wordt gezien. Ik ben jarenlang teamleider geweest in een klantenservice.. Als 1 van mijn medewerkers met zo'n oplossend vermogen kwam als dit had ik diegene op staande voet ontslagen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KickvdMeijs