Klacht: Stoffeerder niet verschenen op afspraak

op 20 mei 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Ik heb aantal weken vinyl besteld voor de slaapkamer. De afspraak voor het leggen stond ingepland op 19 mei. Op 18 mei ontvang ik bericht dat de stoffeerder tussen 8-12 langskomt. Op de bewuste dag ontvang ik rond half 12 een smsje van Kwantum dat medewerker onderweg is. Om 12.15u word ik (prive) gebeld door de stoffeerder. Het loopt uit en hij is wat later. Hij schat dat hij er tussen 14u en 15u is. Om half 4 is er nog steeds niemand. Gebeld met kwantum, medewerkster geeft aan dat ze hem zal bellen en geeft aan dat hij vóór 17u contact opneemt of langskomt. Om half 5 is er nog steeds niemand. Weer gebeld, medewerkster zal opnieuw bellen maar kan verder niks betekenen. Om iets voor half 6 ontvang ik weer een smsje van kwantum dat medewerker onderweg is.

Inmiddels zijn we een dag verder en heb ik nog steeds een kale vloer.

Vandaag opnieuw gebeld en klacht ingediend. Spoedafspraak word ingepland maar dat duurt zeker enkele dagen..

Mijn vertrouwen in Kwantum is momenteel 0.0% en de afhandeling tot nu toe is ook waardeloos.

Spoedafspraak is minstens binnen 24u een nieuwe vloer! Je kan mensen niet zo laten wachten..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miss Understood