Klacht: Stoffeerder komt niet opdagen en 0900 nr van Kwantum niet bereikbaar door lange wachttijd

op 06 september 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Stoffeeropdrachtnummer: 467998052
De stoffeerder meldt dat hij liever op donderdag 6 september in plaats van op vrijdag 7 september komt. Ik heb afspraken verzet en hij zou om 12.00u op donderdag komen. Om 12.30u nog niemand, ook geen bericht over later komen. Ik heb zelf gebeld. Hij is later en zou er om 12.45u kunnen zijn. Om 13.30u nog niet aanwezig.
Er wordt door de stoffeerder uiteindelijk gebeld, hij staat in het verkeerde filiaal in Beverwijk, in plaats van in Haarlem aan de Paul Krugerkade. Hij heeft verkeerde informatie in map meegekregen en kan nu op z’n vroegst om 14.15u aan
Ook niemand te bereiken op het 0900 nummer.

Excuus met kosten vergoeding of bos bloemen: voor de donderdagmiddag heb ik nu noodgedwongen een verlofmiddag moeten opnemen. In eerste instantie dacht ik alleen te hoeven ontvangen om 12.00u en daarna weer terug naar mijn werk in Haarlem. De vrijdag ben ik altijd vrij. Vandaar dat ik deze dag in eerste instantie had gepland, maar ik wilde meeplooien met stoffeerder.....

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gusta Koning