Klacht: Stof heel rimpelig

op 19 februari 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 19 februari 2018 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ferry,
Helaas kunnen wij de service meldingen alleen verder behandelen als deze via de website ingediend zijn.

Klik op deze link om dat te doen https://www.prontowonen.nl/service/index/form
Vul het formulier zo compleet mogelijk in inclusief foto's.

Via deze website worden er geen service meldingen in behandeling genomen. Dus vul het formulier zsm in!

Vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door 03021951