Klacht: stoelreservering persoon met een beperking en begeleider

op 30 juni 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Elk jaar vliegen we met het gezin naar KOS en elk jaar is het gedonder met stoelreserveringen. Sunweb verwijst naar Transavia, Transavia verwijst naar de incheckbalie en de incheckbalie verwijst naar de stewardessen die het wel even zullen regelen, het is elk jaar een gevecht en gestress. Elk jaar weer niet weten waar je aan toe bent en elk jaar mensen aan de lijn die vinden dat je zeurt en zich verschuilen achter een regel of protocol. Elk gezin kan gewoon stoelreserveringen doen, maar wij niet. Het is te gek voor woorden. Onze dochter kan niets zelf en moet een begeleider naast zich hebben en dat alles schijnt niet op een normale manier van te voren geregeld te kunnen worden maar moet op de dag ven vertrek op de luchthaven, dus stressen elke x weer als we gaan vliegen en vakantie moet juist leuk zijn. Alles wordt steeds leuker, behalve de zorg voor een persoon met een beperking.

Ik ben pas tevreden als men mij kan uitleggen waarom dit soort dingen nooit eens goed gaan en wat ik eraan kan doen om dit wel goed te laten gaan en dat niet pas op de dag van vertrek moet gaan regelen. Er zitten vaak mensen op de eerste 3 rijen die geen beperking hebben en nergens last van hebben en wij zitten dan verspreid als gezien over diverse plekken. Ik praat niet over een incident maar over jaren en jaren ervaring. Graag zou ik iemand van Transavia willen spreken die wel iets kan regelen. Nu werd zelfs de verbinding verbroken zonder dat er een oplossing werd aangeboden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spainrunner63