Klacht: Stoelen omgeboekt

op 17 juni 2021 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart tickets gekocht en Comfortclass eerste rij geboekt. Zodat je zekerheid hebt waar je zit

Nu is er een ander toestel ingezet en zijn we onze eerste rij comfort stoelen kwijt!

Waarom zou je dan nog stoelen moeten boeken als ze toch geen waarde hebben.

We vliegen met een kind van 23 maanden dus nog opschoot. Dus dachten mooi eerste rij kan ze spelen.
Helaas kan KLM hier niets meer in betekenen zege ze.
Schandalig! Niet eens iets van een compensatie..

Gewenste Oplossing:

Als we 1 extra comfort stoel erbij krijgen zodat ze een eigen stoel heeft en daarom
Kan spelen.

Of eerste rij comfortclass dat ze voor ons lekker kan spelen.
Of 2 stoelen businessclass

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dvw91