Klacht: Stoel nooit geleverd

op 15 september 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-06-2017 heb ik 2 stoelen besteld (35531662), toen ik 10 dagen later deze wou ophalen in de winkel werd mij verteld dat een van de 2 een levertijd had van 7/8 weken. Ik kon of mijn geld terug krijgen of wachten totdat die weer kon worden geleverd. Geen idee waarom de site destijds aangaf dat er een levertijd van een paar dagen opzat, maar dit in werkelijkheid een paar maanden was. Alsnog aangegeven dat ik wel wachtte, ik had namelijk al 4 andere stoelen van leenbakker dus de 5de (Eetkamerstoel Melbourne) had geen haast.

Tijd ging voorbij, maar nooit meer iets van gehoord…, tot 2 maal toe contact op proberen te nemen maar ook daar laat leenbakker je in de steek. (1ste keer 11 augustus al !!!! 2de keer 2 september)

Triest dit.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, stoel is nog steeds niet beschikbaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stelammee