Klacht: Stilzwijgende verlenging

op 22 januari 2014 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb diverse domeinnamen bij Hostnet lopen. het bedrijf heeft de verschillende accounts samengevoegd, zodat zakelijk en particulier door elkaar lopen. De domeinnamen heb ik opgezegd, maar was daarmee volgens hen net te laat. Er is stilzwijgend verlengd met een jaar. Dit kost mij als starter veel geld dat ik niet kan opvangen. Het heeft grote gevolgen voor mijn bedrijfskrediet en verlenging hiervan. De facturen zijn inmiddels gestuurd naar een incassobureau. Ondanks mijn verzoeken om coulance blijft Hostnet volharden en zegt dat de wet Dam hier niet van toepassing is, vanwege de zakelijke account. Ik gebruik de domeinnamen niet en begreep ook dat hostingbedrijven bij SIDN per maand kunnen opzeggen.

Graag alsnog de verlenging ongedaan maken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 27 januari 2014 om 17:18 geantwoord

Wij hebben onze klant per e-mail geïnformeerd over de procedures voor bedrijven. Daarnaast hebben wij de klant coulance aangeboden.

Heeft op 28 januari 2014 om 08:05 geantwoord

Ik ben zeker nog niet tevreden met de geboden 'oplossing'.
Hostnet laat steken vallen waardoor ik onnodig op kosten ben gejaagd. Mails over verlengingen worden dan weer wel en dan weer niet verstuurd. Factuur zou on hold worden gezet, administratiekosten zouden worden doorgehaald en is toch vlak daarna naar een incassobureau gestuurd. Er wordt tegenstrijdige info gegeven en het opgewekt vertrouwen wordt afgestrafd.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hostnet beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lingr