Klacht: Trots op Stichting Idemo

op 30 maart 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Onze hond Tobi hebben we gevonden via Stichting Idemo. Na een uitgebreide intake stonden we na 3 weken klaar om onze hond te verwelkomen. Een enthousiast team vrijwilligers stond klaar om de adoptanten te verenigen met hun hond. Het voelde zo goed dat ik ook vrijwilliger ben geworden. Ik vang honden op, begeleid ze, zorg goed voor ze totdat er een passend baasje gevonden is die de hond een warm mandje geeft. Op de dag van aankomst staan we met een team vrijwilligers klaar om de honden opgevangen. De adoptanten worden welkom geheten en alles wordt doorgesproken zodat baasje en hond met een fijn gevoel weg gaan. Het is altijd een feestje om te zien hoe gelukkig baas en hond zijn als ze samen verenigd zijn. Daar doen we het voor! We staan altijd klaar voor nazorg en. Oor vragen.
Als ik ooit weer plek heb voor een forever maatje dan zoek ik op de mooie website van de Stichting Nasr min hondje. We zijn een heel leuk en enthousiast team en ik oel me heel happy bij Idemo!
Met elkaar gaan we ervoor! We zijn een Stichting om trots op te zijn!

Laten we met elkaar gaan voor honden die een warm mandje verdienen. Laten we niet gooien met modder en onzin uitkramen om elkaar te beschadigen. We zijn volwassen mensen, gaan allemaal voor hetzelfde doel.
Laat je oren niet hangen naar wat mensen over elkaar schrijven. Het is in en in triest dat we elkaar proberen te besmeuren.....we willen toch honden helpen aan een liefdevol forever mandje!! Daar gaan we voor! Met elkaar!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorette Breure