Klacht: Trots op Stichting Idemo

op 01 april 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

10 jaar geleden stapte ik een asiel in Kroatië binnen, natuurlijk nooit kunnen voorzien wat daar de gevolgen van zouden zijn.
Kleine Trixi het eerste hondje wat ik ooit meenam naar Nederland en door Dini zo’n fantastisch leven heeft gehad.
Zo volgden er nog honderden.
En we zijn trots op al het leed wat we hebben voorkomen door meer dan 3000 honden te steriliseren en te castreren.
Er is veel veranderd in de loop der jaren, mensen komen en gaan.
Mensen verbazen en mensen helpen enorm en mensen stellen teleur.
We zijn belogen en door eigen mensen bestolen.
Nooit een reden voor ons om niet te blijven focussen op waarom we deze stichting zijn begonnen.
Hulp bieden aan mensen en dieren in Kroatië en Bosnië!!!!
Tot ons grote verdriet en verbazing worden er allerlei grove leugens over ons verspreid op Internet.
En waarom Omdat mensen gekwetst zijn Jaloers Hun zin niet krijgen
Omdat het zo makkelijk is om zelf niets te doen en achter je pc de wereld te bekritiseren
Natuurlijk maken we fouten, natuurlijk gebeuren er onvoorziene dingen, onze enige reactie daarop is leren en het de volgende keer anders doen.
Als de dingen die geschreven worden waar zouden zijn, zou Idemo al lang niet meer bestaan.
We zijn steeds strenger geworden, zowel de transporten als het plaatsen van de dieren, ookal breekt het soms je hart dat je een pupje niet mee kan nemen.
Het is jammer dat mensen klakkeloos geloven wat wordt verspreid op social media.
Het is niet anders, we worden niet bitter we gaan vrolijk door.
Wij weigeren met modder te gooien.
Ik hoop dat deze mensen zich op een dag realiseren dat, het wederom de mensen en dieren die onze hulp het hardste nodig hebben, de meeste schade toebrengt.

Als Klacht.nl zich niet liet gebruiken om laster en leugens te verspreiden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stichting_Idemo