Klacht: Marktplaats bericht vervalst door stichting Idemo en massaal op Facebook gedeeld

op 31 maart 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Het bericht dat massaal door stichting Idemo op Facebook geplaatst is, blijkt vervalst te zijn.
Dit Marktplaats bericht dat Conny Busstra op haar openbare stichting Idemo pagina plaatste is door haarzelf vervalst.
Het Marktplaats bericht dat stichting Idemo over de pup zou hebben ontvangen is verstuurd met een Marktplaats-account dat op dat moment slechts enkele uren bestond. Wat ook duidelijk te zien is op de foto die gedeeld is op Facebook, is dat er om 16:58 een geen interesse bericht is gestuurd en Conny heeft daar om 16:59 (1 minuut later) al op gereageerd.

Er is nooit interesse in de pup geweest, dit is enkel om zieltjes te winnen door Conny verspreid over het internet.

Stichting Idemo moet het vervalste bericht verwijderen van Facebook. Ook raad ik aan de gedupeerden die nu onterecht massaal worden aangevallen aangifte tegen deze stichting te doen.
Stichting Idemo en Conny Busstra doen aan zwartmakerij en gaan over lijken als het gaat om hun eigen fouten te verbergen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Idemo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Idemo

Heeft op 01 april 2018 om 01:10 geantwoord

Beste M van der Meer
Dank dat je mij beticht van het vervalsen van een bericht van Marktplaats wat ik 1 maal heb geplaatst en niet 'massaal' (!)
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten hoe dat moet.
Ik weet niet wat je denkt te bereiken maar
de honden hebben hier helemaal niets aan.
Stichting Idemo heeft geen leugens nodig .
vr gr Team Idemo

Heeft op 03 april 2018 om 10:06 geantwoord

Beste C. Busstra,

Reagerende op uw opmerking:
\"Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten hoe dat moet.\"

U weet hoe u een Marktplaats profiel kunt aanmaken, dit heeft u namelijk voor uw stichting ook gedaan.
U weet hoe u op Marktplaats op berichten kunt reageren, want in het bericht dat u op Facebook deelt heeft u duidelijk zelf ook een reactie geplaatst.
U weet zelfs hoe u een foto kunt maken van uw berichten om deze op Facebook te plaatsen.

U vindt dus prima uw weg in de digitale wereld, dus uw opmerking dat u geen idee zou hebben hoe dat zou moeten klinkt ansich al als een leugen.

Waardoor de opmerking \"Stichting Idemo heeft geen leugens nodig .\" nogal knullig overkomt.

Extra feit die ik u niet hoef te vertellen, maar wel interessant is voor de lezers van deze site: het account waarmee gereageerd werd op Marktplaats bestond slechts enkele uren en het account is daarna ook direct weer verwijderd.
Dit is nog meer bewijs dat u het Marktplaats bericht zelf heeft vervalst.

Mensen, trap niet in de leugens van deze stichting. Deze stichting probeert onder feiten en klachten te komen, maar begraaft zichzelf daarbij verder en verder in leugens.

Alle klachten die gemeld zijn door vdmeertje63