Klacht: Laster en Smaad door andere Stichting

op 21 februari 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Beste Lezer en bezoekers van Klacht.nl

Helaas is er onlangs een nieuwe Stichting begonnen die het nodig vindt om Stichting Idemo te schande te zetten. Hier is weinig tegen te doen anders dan aangifte. De verhalen over rechtzaken etc gaan over deze Stichting zelf en worden jammer genoeg weerspiegelt op Idemo. Omdat Stichting Idemo zich niet wenst te verlagen tot een dergelijk niveau zullen wij geen naam van de Stichting noemen.
Degene die de klachten hier plaatsen zijn overgegaan naar die Stichting en vinden het nodig mee te werken aan verspreiden van leugens. Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Eigen ervaring is nodig om er achter te komen dat Stichting Idemo een goede stichting is die dieren en mensen helpt in Bosnië en Kroatië.

Ik ben tevreden als de leugens ophouden over Stichting Idemo en dat de jaloezie stopt. Volwassenen laten elkaar met rust en elkaar in de waarde

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Idemo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Idemo

Heeft op 03 maart 2018 om 03:45 geantwoord

Beste Sophie,
Helaas is bovenstaande helemaal waar.
Wij worden niet persoonlijk geraakt door de leugens maar de hondjes zijn wederom de dupe.
Inderdaad zullen wij ons nooit verlagen tot dat niveau.
Dank voor je bericht.
Warme groet Team Idemo
.... .... ..... .... .... ... ... ... ... .. .. .. .. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door Sophietje01