Klacht: Kinderachtige eigenaresse

op 04 april 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

September 2017 mijn eerste Idemo hond geadopteerd. Toen ik in december een oproep voor een tijdelijk adres voorbij zag komen. Uit goede wil en bedoelingen Conny bericht dat het hondje tijdelijk wel bij mij terecht kon. Zo gezegd zo gedaan,begin januari werd het hondje bij mij gebracht en bleek incontinent te zijn. Conny bleek hier volgens haar zeggen geen weet van te hebben en noemt dat ik het hondje had moeten weigeren. Toen het hondje bij mij in huis kwam toegevoegd aan de besloten Idemo groep op facebook. Toen echter na een halve dag bleek dat mijn eigen hond niet goed met dit tijdelijke beestje kon en er constant bij elke beweging naar elkaar werd gesnauwd heb ik Conny opgebeld. Er moest een oplossing komen dit werkte niet! Conny noemde dat ik vooral veel met ze moest gaan wandelen. Dit werkte niet, wat er uiteindelijk naar veelvuldig aan de bel trekken toe heeft geleid dat ik 3x op een dag 2 vechtende honden uit elkaar moest trekken als alleenstaande. Dus Conny weer opgebeld er moest vandaag of morgen een oplossing komen! mijn roedel was verstoord! en voor het welzijn van ook mijn opvangertje moest er zo snel mogelijk een ander adresje! Toen ik Conny eenmaal te pakken had, werd ik in mijn gezicht uitgelachen, want ik zou geen baas over mijn roedel zijn en mijn eigen hond niet corrigeren. (Ik sliep bijna een week lang op de bank, met 1 oog open zodat ik geen enkel signaal miste.) Toen Conny mij uitgelachen had was voor mij de maat vol! ik met het opvangertje in de auto naar haar huis, (naar haar zeggen bepaalde zij namelijk wie zij in huis haalde en brak er geen gevechten uit, prima plek dus!) Daar aangekomen geeft Conny niet thuis en doet zij de deur niet open terwijl zij best thuis was. Na veelvuldig bellen eindelijk Conny te pakken, duidelijk thuis te horen aan de blaffende honden. Conny doet echter nog niet open en noemt dat het hondje naar Meppel moet, na mijn vraag om een adres word de verbinding verbroken. Het opvangertje is bij Conny in de tuin gebleven waarna ik als persoon volledig ben zwart gemaakt op de besloten pagina. Een dag later kreeg ik een bericht van Conny met de vraag om €100 adoptiegeld over te maken of dat het nodig was dat zij iemand langs zou sturen om dit geld op te komen halen..

Tevreden wanneer mensen dit lezen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Idemo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Idemo

Heeft op 04 april 2018 om 12:33 geantwoord

zo jij hebt wel lef zeg
Je bindt een hond bij mij voor het huis aan een paal en durft dan een klacht tegen Idemo te plaatsen
Arme hond Lira afgedankt door haar baasjes en jij biedt aan om op te vangen
het lukt je niet om dat in goede banen te leiden, je weigert je husky te corrigeren die haar steeds lastig valt.
Reden : de husky was er eerder.
Gelukkig vind ik een oplossing en een ander opvanggezin.
Arme Lira, weer verhuizen.
Ik geef door dat ze naar Meppel kan, maar nee JE BINDT HAAR VOOR MIJN HUIS AAN EEN PAAL
zonder dat ik dat weet, toen ik onder de douche vandaan kwam waren de honden onrustig daarom ben ik buiten gaan kijken, als ik niet thuis was geweest had ze daar uren kunnen staan.
Meppel is 10 min verder rijden maar dat was je te veel moeite.
Je moet je kapot schamen.
vr gr team Idemo

Reactie van de melder van de klacht Yvette B

1 jaar geleden - Na dit bericht besloten aangifte te doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvette B