Klacht: Idemo verwijderd selectief Klachten en schrijft eigen Recensies

op 07 maart 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Stichting Idemo heeft op deze pagina meerdere klachten verwijderd. En laat zelf andere teamleden hier positieve klachten plaatsen.
Werkelijk alle positieve berichten hier zijn fake.
De klacht van bijvoorbeeld Teambremer. Is geschreven door haar wandel buddy Marjanna Bremer.

Ook de klacht over laster en smaad hebben ze duidelijk zelf geschreven gezien de hoeveelheid informatie die (Sophietje heeft). Lees deze klacht vooral aandachtig door en u ziet direct dat ze het zelf hebben geschreven. Zie onderstaand screenshot voor de klacht.
En de klacht over de organisatie en de vreselijke werkzijze is verwijderd. Hoezo neppe propaganda.

Ook een klacht van mensen waar een pup op een zeer acociale manier is weg gehaald is verwijderd.

Ik kan iedereen alleen maar adviseren om zijn of haar verstand te gebruiken voor men met Gonda (Conny Busstra) in zee gaat. Zonder deze dame aan het roer zou het best weer een normale organisatie kunnen worden.

Wanneer stichting idemo stopt met de zelfverheerlijking op deze pagina ben ik tevreden en stopt met het weg laten halen van klachten die ze niet willen laten zien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Idemo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Idemo

Heeft op 07 maart 2018 om 13:10 geantwoord

Beste Irma te Woude
Wat een bijzondere klacht.
Het is onmogelijk klachten te verwijderen, dat kan alleen de klager zelf.
U bent niet goed geïnformeerd en doet wat aannames.
Ik heb geen idee waarom u bovenstaande heeft getypt.
Wij kennen u niet, hebben u naar mijn mening nooit iets misdaan.
Gelukkig zijn er heel veel tevreden hondenbaasjes waar wij prettig contact mee hebben.
En daar gaat het om , het dierenleed daar enigszins proberen te verhelpen en daar slagen we gelukkig al 9 jaren in.
Vr groet team Idemo

Heeft op 07 maart 2018 om 21:52 geantwoord

Wat een ontzettend slap antwoord, en u gaat ook heel selectief op een bepaald gedeelte in. Zoals bij alle klachten.
U bent zelf niet van mening dat zelf geschreven recensies op klacht.nl kansloos zijn?

En u durft te beweren dat de klacht van sophietje niet door jullie zelf is geschreven?

En de Klacht over Jasper klinkt ook zeer treurig. Jammer dat u vooral graag zelf het slachtoffer speelt. Terwijl er nu een heel verdrietig verhaal op klacht.nl staat over een mevrouw die nu helemaal in paniek is, al u tegen haar net zo sprak als tegen mij dan kan ik me goed voorstellen hoe iemand zich voelt nadien.

Spijtig dat u mij niet meer kent al kan ik me het voorstellen, nadat u een behoorlijke tijd terug mij zeer onfatsoenlijk te woord heeft gestaan.

U zult denken waarom weet ik dat teamBremer een nep klacht is:

Nou tijdens ons telefoongesprek heeft u meerdere keren tegen haar gesproken en haar naam benoemd (u was met de honden aan het wandelen). En even googlen en daar kwam mevrouw Bremer naar voren in meerdere Facebook berichten.

Dat u ons gesprek niet meer kan/wil herinneren begrijp ik want het was een zeer onfatsoenlijk gesprek van uit uw kant.

Ik kan u alleen nog adviseren om u fatsoenlijk te gedragen tegen over oprecht geïnteresseerde mensen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irma-ten-Woude