Klacht: Beste mensen volg niet klakkeloos ales van deze stichting, en gebruik uw verstand alvorens Idemo de hemel in te prijzen!

op 30 maart 2018 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Beste mensen prachtig om te zien hoe jullie massaal mevrouw Busstra steunen zonder enigzins verder te kijken.

Maar misschien moeten jullie het aantal reacties op Facebook eens natellen bij haar post waarin ze om medelijden vraagt. Velen zijn alweer verwijderd want alleen het positieve blijft staan.

Wederom kunt u allen zien dat er door teamleden van alles word gepost, over hoe geweldig ze is en nooit op vakantie gaat bijvoorbeeld, nou mevrouw gaat heerlijk naar Texel meerdere keren per jaar dit staat gewoon op de pagina. En dat is prima maar doen als of mevrouw niets meer kan is nou ook weer niet nodig.

Niemand vraagt zich ook af waarom de recensies uit staan op de Facebook pagina van deze stichting Deze kun je niet verwijderen en dat is niet handig voor de stichting. Het zou namelijk logisch zijn dat ze vroeg om op Facebook haar te recenseren zoals bij andere bedrijven en stichtingen wel kan, ipv via google en klacht.nl.

Vele adoptaten hebben hun huisdier van idemo blijkbaar opgehaald in een garage tussen de auto’s die moesten worden gerepareerd. Als u dan allen met droge ogen kan zeggen wat verstandig van mevrouw Busstra om zo te werken.
1 druppeltje koelvloeistof is voldoende om een grote hond te doden. En het is voor honden vreselijk lekker.

Het is toch vreemd dat de transportophaaldagen niet worden gefilmd en gefotografeerd, en vol trots op Facebook worden gezet

Ik zie dat jullie masaal over mevrouw A Siebring heen vallen , en zelfs her en der met zeer grove woorden.

Nadat ik hier enige tijd geleden een klacht had geplaatst over de onmenselijke behandeling van mevrouw jegens mij, en hierin totaal niet serieus werd genomen heb ik contact gezocht met mevrouw Siebring omdat dit tich wel heel bizar klonk.

Mevrouw Busstra moet vooral alles blijven ontkennen over haar getransporteerde Parvo pupjes. Ik heb de orginele screenshots onder ogen gehad inclusief foto’s van deze diertjes met infuus , tijdens transport en foto’s uit Kroatië en later Nederland, waar deze honden in dezelfde bus zitten, enig idee hoe dodelijke en besmettelijk parvo is voor honden
En schokkend genoeg schrijft mevrouw Siebring gewoon de waarheid en valt deze niet te ontkrachten.

En wat schetst mijn verbazing wederom komt er een nieuwe klacht over parvo naar boven. Met wederom een sterfgeval dit keer in Assen. Maar nu een jaar later.

Mijn klacht van enige tijd geleden valt in ieder geval in het niets na alles wat ik heb mogen aanschouwen via alles omvattende foto’s en screenshots, en u kunt allen beter Mevrouw Siebring steunen , en niet de neppe propaganda op de stichting pagina klakkeloos promoten.

U ziet nu allen mevrouw Siebring als de grote Boeman. Maar zij heeft geen enkel belang bij het neerhalen van St Idemo. Maar wel bij het beschermen van mens en dier in Nederland.

Als mevrouw Busstra in de spiegel gaat kijken en zegt.
Wat heb ik dom gedaan en daarna zou zeggen: ik bied mijn excuses aan voor de parvo hondjes en plaats geen honden meer uit een autogarage. Ook ga ik mensen niet meer zo neerhalen zoals u geheel onterecht bij mij heeft gedaan.

Voor iedereen die twijfelt doe gerust navraag bij Anja Siebring. U valt nu allen de verkeerde persoon aan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Idemo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Idemo

Heeft op 31 maart 2018 om 04:28 geantwoord

Beste Irma ten Woude
Ik ken je niet, jij kent ons niet.
Je kan niet zo maar van je af gaan slaan omdat je gekwetst bent
Dat voelt misschien wel even goed maar helpt je uiteindelijk niets.
Als u die klachten nou eens goed leest dan kun je toch eigenlijk wel zien dat het beslist niet waar is en mensen maar wat roepen omdat ze boos of gekwetst zijn om totaal andere redenen.
Zoals eerder vermeld zijn er jaren geleden 2 pupjes ziek geworden onderweg
Deze zijn op zondag onmiddellijk in quarantaine gegaan bij onze dierenarts en tot onze grote verdriet heeft onze kleine Woezel het niet gehaald en Pip is een grote gezonde hond geworden.
Inspectie heeft ons gecomplimenteerd met deze handelswijze.
Wat wij daar van geleerd hebben is dat we nooit meer een pup hebben meegenomen die slechts 1 keer geënt was tegen rabiës en 1 keer de cocktail
We enten ze nu altijd driedubbel.
Daarom is dit ook nooit meer voorgekomen.
Het idee dat we dat opzettelijk zouden doen, zoiets verdrietigs is ook erg pijnlijk voor ons.
En nee de honden worden absoluut niet geplaatst als ze ziek zijn.
Dat zou toch dom en wreed zijn
En wederom van zoiets laags beschuldigd worden is al pijnlijk maar dat mensen het ook nog klakkeloos aannemen is helemaal onbegrijpelijk.
Vr groet Team idemo

Heeft op 31 maart 2018 om 13:09 geantwoord

Beste Conny,
Onvoorstelbaar wat een reactie!

Wat moet uw neus net als bij Pinokkio gegroeid zijn tijdens het schrijven van deze reactie.

U gaat helemaal nergens op in mbt tot wat ik u daadwerkelijk zegt.
En u durft te beweren dat ik u niet ken , u bent ons telefoon gesprek vergeten en daar kan ik niets aan doen.

Ik zal even stapsgewijs deeis benoemen wat u allemaal negeerd mischien is dat makkelijker voor u.

-waarom staan uw Facebook recensies uit

-waarom telt uw oproep op de facebook stichting pagina veel meer berichten, dan dat er zichtbaar zijn
(Kleine tip bij bewerkte berichten kun je de bewerkings geschiedenis zien). Zo noemt ene Elvira naast Anja ook nog Tom of Ton. Vervolgens roept u paniekerig no names want u brand geen mensen af online. En toch blijft de naam Anja gewoon staan.tegenstrijdig he U werkt dus gewoon mee aan openbaar op de naam aanvallen op Facebook. Erg dom!

- waarom blijft u honden verhandelen
vanuit deze auto garage Het lijkt mij stug dat dit goedgekeurd kan zijn door de Nederlandse overheid.

- waarom zegt u dat ik gekwetst ben
Ik ben teleurgesteld in uw houding en daden. U weet duidelijk niet wat kwetsen is.

U reageerd verder op nog veel meer zaken niet. Maar u leeft duidelijk in een zeepbel.

Ik mag hopen dat het een grapje is dat u dubbel ent tegen Rabiës, zo niet dan vergiftigd u honden. Wel fijn dat u de rest wel dubbel ent. Zoals het al eeuwen hoort. Ook eind dec 2015 al. (U zegt dit is al jaren geleden , nou nee 2 jaar en 4 maanden nog maar)

Tot slot resten mij nog 2 vragen.

1: U weet heel zeker dat u bij uw standpunt blijft dat de pups niet ziek waren alvorens in uw bus te worden vervoerd

- en de 2e vraag zijn alle andere honden van dit transport in qurataine gegaan, en heeft u alle baasjes gewaarschuwd Ik zal u hierna niet meer storen want de bewijsstukken komen vanzelf boven water.
En eigenlijk heeft u gewoon een broodfokkers handeling uitgevoerd met de Parvo. Ik noem dit moord met voorbedachte rade.

Tot slot u noemt dit jaren terug ,maar u runt al bijna 10 jaar een organisatie zegt u. Dus wist u zeker beter!

Het gaat u goed ik hoop dat u ooit eens uw excuses aanbied.
O ja nog een laatste tip, probeer mevrouw Budding een beetje in te laten dammen. Zij valt als mede lid van uw organisatie ook nog eens de mensen persoonlijk aan die van het hondje afzagen. Nog een aanval openbaar... Dom dom.

Prettige paasdagen!

Reactie van de melder van de klacht Irma-ten-Woude

1 jaar geleden - Toch nog een laatste reactie, gelukkig heeft u het dubbele enten van de Rabiës uit uw reactie gehaald. Ik hoop oprecht dat dit een vergissing was.Mvg Irma

Alle klachten die gemeld zijn door Irma-ten-Woude