Klacht: Stewardes begon opeens te schreeuwen!

op 26 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op woensdag ochtend 25 oktober 2017 in de ochtend nam ik de vlucht van amsterdan naar casablanca.

Onderweg ging alles goed was beetje koud en de airco ging aan zoals altijd waardoor ik altijd verkouden word en begin te niezen.

We waren bijna aangekomen in casblanca en we moeste onze riemen om doen zoals gewoonlijk die instructie heb ik duizend keer gehoord en dat deed ik ook.

Wanneer we geland waren moesten we nog even wachten.

We waren geland en de vliegtuig moest een stukje rijden naar zijn plek.

Opeen gegeven moment begon de Stewardes met haar microfoon te schreeuwen dat de riem vast moest. Ze zat op haar plek.

ik keek naar haar over wie heeft ze het? Ze bleef in het nederlands en in het engels te schreeuwen. DOE JE RIEM NU VAST! NU! EN DAT HERHAALDE ZE PAAR KEER.!

Ik keek om en iedereen keek om want niemand wist over wie ze het had.

ik keek naar zijkanten en zag dat mijn riem niet vast zat dus ik schrok, ik had het niet door. En heb het snel vast gemaakt.

Ik voelde me beledigd! Onbeschoft! Asociaal! Iedereen kon het zien en er waren passagiers die het nog steeds niet wisten over wie ze het had.

Maar moest het echt zo!, is dit de services van transavia. Ik ga al jaren met transavia en dit heb ik nooit eerder meegemaakt.

Ik bedenk me nu wel 2 keer of ik nog met de zelfde vluchtmaatschappij ga. Oftewel transavia!

Ik wil dat de klacht serieus wordt genomen! En met de Stewardes wordt gesproken, ik betaald niet voor een ticket met als services dat iemand gaat schreeuwen. En zeker voor een vrouw op leeftijd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door btrafeh